Pa-rty a-rty…

Lördag.
En dag att tycka om – absolut, men jag tycker den ligger ahahalldeles för nära söndag för att kunna kvala in till Världens Bästa Dag #2.

Skit samma!
Idag är det LÖRDAG.

Å fyffasiken vad det ska festas ikväll!!
Uj uj uj uj.
Mot Götlaborg…

Ciao

//S – Man

4 responses to “Pa-rty a-rty…

  1. Jag är avundsjuk. Rastlös med enbart en trött öl i kylen. Åhåjaja. Hoppas du svänger dina lurviga för mig med! 😀

    [ajpdna] –> ipodarna (jag som inte ens har någon)

  2. Aha, fest ikväll igen?? Härligt! =D

    [fmfbwglz] <-- ameh jösses då...

  3. Ska du ångra sista ölen nu med, eller har du lärt dej av dina misstag?? 😉

    (hrkekn)<-- Läser man fort blir det ju nästan heineken!! eehh.. ja..

  4. Efter en massa vin, likör och martini.. kl är 01:41.. VAD gör jag hemma redan???

Kommentera

