I’m in the shower…

Kombinationen Duschradio / väggfast spegel i duschen gör att jag tar allt längre tid på mig i badrummet på morgonen. En liten truddelutt är ju ett perfekt sätt att få igång ansiktsmuskulaturen på, menar jag.

Imorse apade jag mig efter Whitney Houston’s ”I Will Always Love You”.

Tänk om någon såg mig, hahahaha!

*Gulp*

… åh fyffarao så pinsamt…

//S – Man

15 responses to “I’m in the shower…

  1. Morgongymnastik- och sång sägs vara grejen. Jag promenerar och du showar. Ja men god morgon!

  2. Åsa Mitt i Världen

    Det här blir min sista trakassering angående min osynliga blogg.

    Om man skriver in adressen så här:
    http://www.asamittivarlden.blogspot.com

    så funkar min blogg!

    Däremot fungerar inte lagrade länkar som bara har http://asa… i starten.

  3. …ha, ha….
    Det hade jag velat se.
    Coolt, inte alls pinsamt tror jag. Coolt – du är ju mannen eller hur?!

  4. De som bor i ”Landet bakom speglarna” ser dig! De ser allt vi gör framför våra speglar 🙂
    Kram och God morron!

  5. Why, Oh why?

  6. Åsa Mitt i Världen

    Lina: shit! Finns det folk som bor DÄR?

  7. Londahttp://londa.blogg.se

    Åsa: Javisst, det är som Lina säger. Och de har övervakningskameror också, och de gillar att spela in…

  8. …å lägger ut på nätet!?
    Mitt liv är över…

    …eller så blir jag känd som ”den där galningen i badrummet”.

    =P

  9. Hellre en galning hemma än en galning på gatorna.

  10. Och här sitter jag och fram tills nu har jag undrat varför i hela fridens namn man vill ha en radio i duschen…

    Jag antar det måste finnas duschmunstycken formade som mikrofoner också?

    (vnpaq)

  11. Eller så låtsas man bara att det är en mikrofon. 😉

  12. It was me in that little window, right?

  13. kan du inte ta ett kort i spegeln då….. 🙂 🙂

  14. LALALAAA!!! lalalalaaa la la la la laa laaa lalala!!!!

    =D

  15. Samirahttp://abassifar.webblogg.se

    Hehehe :O

Kommentera

