Den vrålande galningen…

Jag säger bara:
OHOHOJOJOJ så mycket pisk den här snubben hade åkt på
om han hade vrålat sådär i mitt öra!

Kulsomfan att glo på, men att uppleva det själv?

Ciao

//S – Man

3 responses to “Den vrålande galningen…

  1. Hahaha, tack för morgonens skratt.
    Men stackars offren; det var bara en tant som tog det koolt, hon kanske var döv?

  2. Jag hade nog blivit så där rädd så att man blir arg och vrålat typ ”din h-s j-a idiot-j-l hur f-n tänker du? Ge f-n i att vråla i mitt öra!” och sen hade jag vrålat tillbaka tills han hade bangat.

    Känns det som. I själva verket hade jag väl likt mesarna på filmen rasat ihop i en förvirrad hög…

  3. alexandrahttp://backtobasic.blogg.se

    Asså det var tamig fan komiskt hahaa.

Kommentera

