Helt Ping Pong i bollen…

AMEH!
Så har man fastnat i ÄNNU ett intelligenshöjande flash-spel.
Ping Pong på högsta jääla nivå:

Ahaa…ännu en fulblogg, undrar du kanske?
Jaah-aadu…… kanske de’ru, fyller jag på med.

Jag kanske inkommer med ögonbrynshöjande nyheter under dagen – får se.
Kanske dessutom förklarar VAFF! jag är vaken nu?!
…Får se.

Kramdu!

Ciao

//S – Man

5 responses to “Helt Ping Pong i bollen…

  1. Jag tittar ut och ser att det blåser ute idag, tänker ”aha, kanske om jag går ut så kanske jag kan blåsa skallen ren?” Känns som hela hjärnan är gjord av sockervadd (alt.dammtussar från förr)Måste påminna mig hela tiden att det är onsdag och att jag ska jobba idag. Krampådigmed!

  2. Men sluta tvinga på mig spel som jag blir helt beroende av!!! GRRRRR! 🙂

  3. Hm, jag är fortfarande fast i det första spelet du tipsade om..

  4. Som om jag vore bäst..

    Visste att det var en tidsfråga tills du skulle uppgradera dig 🙂 härmapa, hahaa.. by the way det är jag som är anonymous, fråga inte varför för jag vet inte svaret..

  5. Kände mig lite wild & crazy sådär…

    //Härmapan

Kommentera

