I nattmössan…

Klockan har passerat fyra på morgonen och jag är fortfarande vaken.
Sitter och skräpar i största allmänhet, lyssnar på musik.

Känner mig fortfarande hög av adrenalinkicken från i helgen.
Har svårt att riktigt släppa den.
Jäälar sicken kick det faktiskt var!

Jaja… *suck* kanske ska gå och lägga mig ändå.
*mutter*

Ska bara komma på något gôtt att drömma om.
Brukar bestämma sånt i förväg serru, så blir det inga överraskningar lixom.
Jag återkommer om det kom något smart ur nattmössan…

Ehe

G’natt!

//S – Man

3 responses to “I nattmössan…

  1. Isäng med dej! Och vi väntar på redovisning av helgen.

  2. Jasså du kan betsämma innan vad du drömmer??
    Smart..
    Den förmågan skulle skulle jag behöva.. 🙂

  3. Emhttp://devildoll.blogg.se

    Fler som lång-kickar hör jag. 🙂

Kommentera

