Skitkul…



En sak fattar jag inte:
Att jag alltid tar med mig telefonen in på toaletten när jag ska… läsa reklambroschyrer i lugn och ro?!
Det måste ju vara oooohohohoerhört skojjigt att snacka skit med Snubben då.

Ahh hallah de e S…………………………………………nubben. *pust*

Ja hej du, det var den lilla-pigga-glaada men ändå obetydliga människan från Svenska Dagbladet här som skulle vilja sälja på dig ännu mera skit-nyheter.

He…………………………………HEEEEEEEEEEJ du! *ouff*

Eh… Ringer jag olämpligt? Jag kanske ska återkomma?

Ja det kanske H…………………………….Ääär bÄÄÄÄÄST det sörruhörru. *stön*

*Klick*

Ha…………………..LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!?
…märkligt…
Schysst plasma-TV hos El Giganten! Hmmm…. kanske man skulle ta och k………………….olla in senare.

Ciao

//S – Man

10 responses to “Skitkul…

  1. haha, karlar!

  2. Jag har också gjort så. När säljaren frågar om hur jag ville ha det spolade jag.

  3. Jisses vilken skitblogg!!!

  4. Byta kost Snurre, en man i din ålder brukar inte ha nån tid att läsa reklambroschyrer i lugn och ro.

  5. Kattahttp://blogg.kattarina.se

    En sak fattar inte jag: varför ska alltid män sitta och läsa inne i stanken? En annan gör vad man ska och lämna snabbt stället….

  6. Samirahttp://abassifar.webblogg.se/

    HAhahaha… 😀 tack för garvet.
    Ha det fint!

  7. Eh, va…? Som tjej, och därmed påstått icke-teknisk undrar jag:

    Varför har du inte med dig datorn på toa? Det har jag.

    Eller telefonen. Med Nini i luren. Slår aldrig fel. Kan det vara för att jag sällan går två-och-två på krogtoa?

    Sällskap när man bajsar är inte fel. Se bara på små barn, de vill gärna ställa pottan där alla andra i familjen är.

    Skitkul!

  8. Se till att plasma-TV:n har levererats hem till dig och att du umgås enskilt med den när du ollar in den bara…. 😉

  9. Du är ett typiskt exempel på vad Argaste på ett kul sätt beskriver som ”en njutbajsare” här:

    http://argaste.blogg.se/260606230332_is_there_anyone_out_there.html

  10. Va?
    Bajsar TJEJER??

    Oh shit…

    =/

Kommentera

