Vingligt…

Hjälp Snubben hem!

Som vanligt så är bilden klickbar!
Klicka’rå!

Det här var lättigt jag i lördags. Vi snackar VM i fjortisfylla!
Kanske inte riktigt klarade av hela 71 meter innan jag ramlade, men ändå!

Ciao

//S – Man

11 responses to “Vingligt…

  1. Jag vet, jag vet… Jag var där. =)

    [qzkbhggn]

  2. HAHAHA. Asså, jag va tydligen nyktrast och i n t e bakis för första ggn i hela mitt liv efter min fest. FAst jag va full. Alla va trollpackade. Muahahahaha.

  3. Synd att hon hann skriva först. Annars hade jag klämt i med ett AJJA BAJJA så många inte hajat!

    Fan S-Man. Trodde du var en stor kille som kan supa 30-åriga brudar under bordeti parti och minut! 😀

  4. Jag fick också 71 meter! Fan, 11 meter från rekordet! Men jag är nöjd ändå.

  5. Fan..jag måste vara typ mästervinglare eller nåt. 71 m på första försöket, sen 76 och sen 79.. Sen blir det inte bättre.

    Alltså: Inte bo mer än 80 meter från krogen?

  6. Aggehttp://blogg.aftonbladet.se/3339/

    Jag hittade hytten iaf sen om det var rätt hytt jaja petiteser….

  7. Jag kan hjälpa dig 47 meter och jag ger dig bara ett försök..

  8. Myrahttp://myrasmysterier.blogg.se

    F*n. Jag e ju kass, ju! 31 meter…
    Kan jag skylla på att jag som mamma inte har praktiserat i verkliga livet så mycket på sistone? 🙂

  9. Jag klarade 87 meter…

    Betyder det att jag är en bra vän?
    Eller ett bra fyllo?

  10. Nästan en helt vanlig Kerstin.

    7 meter. ehm.

  11. Julia -> Du verkar helt klart vara en bra fyllepolare som man kan lita på i alla lägen.
    Hojta när nästa utgång sker! =)

    Kerstin -> Det krävs övning där, ser jag…

Kommentera

