G’natt…

Jassåjahajaochnähänä.
Klockan har nu äntligen passerat 23:00.
Nu ska det väl ändå inte vara några problem för mig att gå och nana?
Hatar verkligen att gå och lägga mig för tidigt så att jag vaknar upp klockan mizz i nassen och inte kan somna om.
Just så är det.

Nu: Krama kudde… i brist på annat.

Vi ses en annan dag.

Ciao

//S – Man

3 responses to “G’natt…

  1. jag la mig på det söta örat halv 2 och gick upp halv 7, fy fan för sånt. men skit i det nu är jag uppe och kaffe är intaget! hoppas du sov gott..

  2. Sov sött och jag kan ta hand om kaninen.

  3. aha, en till som använder uttrycket ”mizz i nassen”, kult! 🙂

Kommentera

