Savannen…


G’morron!
Jag kom att tänka på en sak, när jag satt här i mitt elände in the middle of the natten och försökte vända på dygnet:
Det händer en jääla massa på andra sidan jordklotet!

Samtidigt på savannen:

Ha’n finfin dag!

//S – Man

9 responses to “Savannen…

  1. här bara regnar och regnar det – jag vill ju ha snö. det borde få mig en smula piggare också, nu är det bara tråk-januari. ha en bra dag! kramsomfan

  2. Är du säker på at bilden är från savannen??
    Tänkte den kanske kom från djurparken.. Där gör nog djur så när de har tråkigt…

  3. Riktig vänskap är att göra allt för att se saker från sin kompis perspektiv. Tillochmed trotsa sin höjdskräck!
    Kram!

  4. Och hur gick detta till då? 😀

    Ser inte zebran lite skraj ut… undra på förresten.

  5. Aha, solklart fall av giraff styrketräning? En randig 400kg tyngd som svär på zebraspråket?

  6. Håriga och Aggressiva Ankan

    Ha ha ha… Hur fan gick det där till? Hmmm… Misstänker starkt att ingen av de där figurerna är helt nyktra! Tror nog de har sugit i sig en och annan jäst kokosnöt… 🙂

  7. Åsa Mitt i Världen

    Dikt av Alf Henriksson:

    Soluppgången

    Gomorron, värld – mig undras hur du mår?
    Och har du löst problemen av i går?

    Jag har haft natt och sovit gott på saken.
    Men halva jorden bör ha varit vaken.

  8. Fan jag dööööööööör!!!!
    Dagens skratt!!!!
    TACK!!!!

  9. Ingen har någon som helst koll på vad djuren egentligen har för sig då vi kollar bort…

Kommentera

