Blåsigt…

Det är ingen LEK vad det blåser i The Hålan idag!
Värsta stormen, och de säger att det ska bli värre.
Mycket värre.
.
.
.
.
Det är ingen LEK vad hungrig jag var sent igår kväll.
Hade inget annat hemma så jag sörplade i mig en HEL burk ärtsoppa.
Njam njam njam njam njam…

Idag har det…
.
.
.
.
Som sagt: Det är ingen LEK vad det blåser i The Hålan idag!!!


En sån här var det. Precis en sån *pekar*. En hel.

Ja jäääälar serru…

//P – ruttman

6 responses to “Blåsigt…

  1. ärtsoppa är gott, det var längesedan jag åt. 🙂 och du, det blåsersomfan här med men enligt hyfsat säkra källor så har ni storm!

    håll i dig.

  2. *Håller i hatten*

    =D

  3. Som min kusins dagisbarn sa:
    Håll i hatten, så blåser det!

    Jag tror du lider av bakdrag idag minsann 😉

  4. Ja det blåste ända hit…
    Nu vet jag vem jag ska skylla på i alla fall… 🙂

  5. ehhh.. då skulle du pröva mitt lavemangkaffe också från nya Espressomaskinen… det är grejjer det 🙂

  6. Det heter ”Fjärtsoppa” och inte ärtsoppa juh!!! Innehåller massor av prutteiner!
    🙂

Kommentera

