The human slingshot…

Jag. Bara. Tappar. Hakan!

//S – Man

4 responses to “The human slingshot…

  1. Det där såg riktigt roligt ut! Jag vill också prova!!!!
    😀

  2. Shit! Det där så riktigt.. KUL ut!!
    Jag med!! 🙂

  3. alexandrahttp://backtobasic.blogg.se

    Fan sånt där skulle man aldrig göra i sverige. Svenskar är för mesiga.

  4. Det där ser helt enkelt livsfarligt ut.
    Hellre gör jag ett ärligt försök att hårdhångla upp en kobra i brygga än utsätter mig för den mänskliga slangbellan.

    ”Kul”.
    KUL?!
    Ni är inte riktigt kloka, någon av er!

    😉

Kommentera

