Ja’ flytt’…

Jag håller på att flytta.
Återkommer med den nya adressen…

Ciao

//S – Man

14 responses to “Ja’ flytt’…

  1. Ja det vill vi veta minsann. Hoppas du skickar flyttkort till mig iaf! 🙂

  2. Det hoppas jag sannerligen att du gör! Jag kanske inte kommar lika ofta som tidigare, men du ska inte tro att jag inte läser för det.. 😉

  3. Jag vill också gärna ha ett flyttkort.. 🙂

  4. Blir det inflyttningsfest då!?!
    🙂

  5. Jag vill oxå ha ett flyttkort;)

  6. Samirahttp://abassifar.webblogg.se/

    Spännande!! 😀

  7. Aniarahttp://aniarasplace.spaces.live.com/

    Är det dags nu igen?
    Min herre är en ganska rastlös herre!
    Hoppas jag hittar dig igen när du pyst vidare.
    =)

  8. Men vart ska du ta vägen nu då?

    /vild-hallon

  9. Ameh Vaff… Då måste man ju in och grejja med länkarna juh!

    Jaja, lycka till med flytten!

  10. Londahttp://londa.blogg.se

    [med addams’ family-melodin:] packa kartong (vik, vik), packa kartong (vik, vik), packa kartong, packa kartong, packa kartong (vik, vik)….

  11. Blir det nån inflyttnngsfest sen då??

  12. Ska du flytte? Nju ijen?

    =)

    Skaffat snyggare lya alltså 😉

  13. men va fa..oh….btw behöver du flytthjälp? skrik till jag har bira, pizzakontakter och jävligt smutta handskar ( med fartränder på så man flyttar snabbare, aoerdynamiska sa försäljaren…)

  14. kom tillbaka snart. kramsomfan

Kommentera

