Trött…

Klockan är snart fem på fredagsmorgonen och jag är ledig fram tills klockan 22 ikväll, då jag ska börja mitt helgpass på The Klubben. jag är faktiskt ganska nöjd med att ha lyckats hålla mig vaken tills nu. Operation vända på dygnet är härmed klar. Jag är redo för helgens bravader.

Eftersom det är lönehelg så har jag nu laddat med extra mycket trolldryck innehållande- Snubbomåbra, Snubbovarstark.nu… och snubbo-duståremotallt.

Den här helgen känner jag därför att jag har extra mycket tålamod och tid över för alla vilsna själar som befinner sig därute. Den här helgen blir ingen lek – jag lovar!

Men… eftersom jag har kommit över ovanligt mycket bra musik på sistone så kommer de att få det varmt på dansgolvet. Mycket varmt…

Enligt Martin, i baren, så bör jag dessutom se till att ha min radar påslagen, för tjejerna flörtar hejvilt med mig – säger han, och jag har ju naturligtvis inte märkt något. Alls.

Jaja. Får väl slå på’n i alla fall.

dog tired.jpg

Man vet ju aldrig…

Ciao

//S – Man

8 responses to “Trött…

  1. Mycket dancehall hoppas jag kommer strömma ur högtalarna:-)

  2. Tack.. det var fint här och skönt att jag fick adressen så snabbt.

    Ha en trevlig helg!

  3. Coolt, va fint det blev här… Tack för adressen.

    Ha tålamod inför kvällen, snart är helgen slut:)

  4. Ere här d e inflyttningsfest, eller?

  5. Hotness–> Yupp! Bland mycket annat =)

    Samira–> Jag ska lägga ut adressen till de andra, ville bara att mina trognaste läsare skulle få en liten ”sneak preview”. Ha en härlig helg, du med!

    Sabina–> Ibland hjälper det om man biter sig i läppen…

    T-Morsan–> Yepp! Här är festen. Du har kommit rätt. =)

  6. Men va? Är det HÄR du gömmer dig!

    Noterar att Mamma mår bättre – skönt.

    Ska bli kul att se vad du hittar på här 🙂

  7. Jahaajaaa.. det är till och ha bytt address! Då måste jag alltså fiffla runt i min länklista då! Som inflyttningspresent får du några ”heller”, jag har ett överflöd ändå 😉

  8. Åsa–> Det som göms i Blogger kommer fram i WordPress…? Jo Snubemorsan är på språng igen. Tur att hon kom under behndling i tid!

    Här kommer det nog att bli samma gamla vanliga hyssen…

    Mrs Da Cox–> Heller hur?!

Kommentera

