Zorro-snubben…

Varför jag flyttade från Blogger?

Varför inte?!

Jag kände för en förändring. Ingen stor en, utan bara något som kunde knuffa till mig lite. Bland det värsta jag vet är att stagnera. Vill hela tiden utforska och hitta nya vägar. Nöjer mig därför inte med något som ”ju har fungerat i alla tider” – bara därför. Det kan ju finnas något som är ännu lite bättre, ännu lite roligare! Gräset kanske är liiiiteliiiiite grönare på andra sidan ändå…?

Den här gången flyttade jag alltså inte för att komma ifrån stalkande läsare. Skiter ganska fullständigt i om de känner för att läsa. Vid det här laget har man ju lärt sig vad man kan skriva om och vad man bör utelämna. Även om jag, i mitt allra första inlägg på den här bloggen, ett tag funderade på om jag inte skulle sticka under jorden helt.

Det går därför alldeles utmärkt att uppdatera din länklista med min nya adress! Om du vill…

Anledningen till att jag inte basunerade ut min nya adress på en gång var för att jag ville ge de mest frekventa läsarna och de som oftast lämnar kommentarer på mina inlägg, chansen till en liten ”Sneak Preview”. Jag har smugit omkring bland bloggarna i värsta Zorro-stil och lämnat små kryptiska länk-meddelanden långt ner bland inläggen, ibland har jag t.o.m. varit anonym. En del har upptäckt det – en del inte.

Så med det sagt…

Nu måste jag gå och baj… läsa lite reklamblad igen, och ladda upp inför kvällens gig på The Klubben.

logocl_kopie.jpg
Ciao

//S – Man

5 responses to “Zorro-snubben…

  1. Jovisst serru Snubbabubba 🙂

  2. Tur att du uppade adressen för oss som inte är lika mkt homies med dig… Iaf tur för mig eftersom jag behöver läsa det du säger.

  3. Alla sätt är bra förutom de dåliga. 🙂

  4. Nu har jag hittat hit också… det hade varit en liten zorro på min sida också 🙂

  5. Flytta från sig själv?
    Flytta närmare till sig själv?
    Flytta in hos sig själv?

    Näe, det måste jag har skrivit på en fylleblogg 🙂

Kommentera

