Oflyt…

Jamen Hejdu, det är jag!

Tänkte undra om jag fick fundera på en sak?

Ja…? Kan jag fortsätta??

Ok, idag hörde jag talas om en snubbe som det inte gick sådär särskilt bra för. Man kan lätt säga att det mesta gick emot honom… sägs det. Ja… förutom den totala försäljningen då, för den gick alldeles strålande! Det hävdas att ”charm” skulle ha någonting med slutresultatet att göra…

Såhär blev det berättat för mig:
Idag så skulle… DEN HÄR snubben ha…:

  • Ramlatsomfan i duschen – det första han gjorde imorse. Ja… han var tydligen inte riktigt vaken vid tillfället för halkandet, vilket nog var den största anledningen till att smärtan från fallet inte kom förrens långt senare på dagen. Nåja, han blev ren i alla fall, då han, av misstag!, hällde nästan hela flaskan av sin nyinköpta duschtvål över sig. Dumt.
  • Märkt att han, då han stod framför Snyggigaste Snyggingen (vem nu det är *vet väl inte jag!*) och smörade som värst, att han har satt på sig sin collegetröja ut&in OCH! fram&bak och att lappen därför stod ut… under hakan lixom.
  • Tappat en stOOr kniv på foten. Nä, den gjorde tydligen (enligt vad som har sagts alltså) ingen åverkan på själva foten, nej den studsade upp igen och satte sig i benet. Enligt uppgift så ska det inte ha blivit särskilt djupt. Såret. Och det fanns plåster (första förband) på platsen. Huruvida tröst fanns är dock oklart…
  • Skurit sig då han (män??? *himmlar med ögonen*) skulle slasha en bappelsin i ett fruktlöst (<—HAHAHA!) försök att göra en fruktsallad! FRUKTSALLAD!!! PFAAAAAAAAAHAHAHA! OMFG!!! Det här bli fan bara bättre och bättre.
  • Varit VÄLDIGT! eller; nära nära nära Tjårrens felslagsrekord. Ty 598.000.432: – är ingen summa som överensstämmer med en enda siffra som går att applicera på någon enskild vara i Tjårren – TYVÄRR! Doften Patchouli… är obra.
  • Misslyckats med att koka kaffe – TVÅ GÅNGER PÅ RAKEN!

För att inte tråka ut allmänheten mer (och för att inte förnedra denna ”Snubbe” mer än vad han själv lyckats med idag) sätter vi punkt och stopp här. Det kan nog inte bli värre…

Ja, vad kan man säga? Skulle verkligen inte vilja vara i hans skor lixom.

HAHAHAHAHAHA!!!

Ja jääääälar serru. Vilken vinnare ba’…

Ciao

//S – Man

11 responses to “Oflyt…

  1. hahahaha underbart, jag har en jämlike! den snubben alltså. kramsomfan!

  2. Murphy är verksam överallt. Litegrann som Gud.

  3. Ojdå! Fick han åtminstone nån uppmärksamhet från Snyggigaste Snyggingen? Om inte – det är helt hopplöst att prova nåt annat =)

  4. Jag säger då det. Det var längesen jag fick läsa om en sån dag.

    Förlåt att jag skrattade högt ett par gånger. Jag gjorde det bara för att jag tycker så synd om ”honom”.

    Säger vi.

  5. Ja den stackars snubben kan inte ha det lätt precis…

    *fniss*

    …sorry

    *fniss*

    *asg*

  6. Hihihi… Det kan inte vara lätt… att vara en snubbe ibland. Hihi…

    *går ut och stänger dörren efter mig*

    MAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHHAAAAAAAAHHAHHAHAHAHHAHAHAAAA!!

    *kommer in igen*

    Näpp. Verkligen inte lätt.

  7. Låter som typiska PMS-besvär tycker jag.

    🙂

  8. …och i natt drömde jag att vi gifte oss! Har du hört nåt konsigare!?!
    Ha,ha!
    (och du, jag tycker synd om den där stackaren som har en sån oflyt-dag! Han får här en stoOOr kram från mig!)

  9. Ylar med vargar –> Ska säga det till honom nästa gång vi ses; att han har en jämlike i S-Town.

    Nike–> Murphy ÄR mi… hans gud.

    Smiley–> Jorå, han fick uppmärksamhet så det räckte och blev över.

    Kei–> Enligt uppgift så ska han ha haft flera flera flera såna här dagar, han har bara inte informerat allmänheten om dem. Ett gott skratt förlänger liver så fortsätt med det du 🙂

    Tina–> Nä, jag tycker nästan lite synd om honom. Lite.

    Nini–> Inte alls lätt…

    Åsa–> En av väldigt många troliga orsaker. Läkarna lär få ett livslångt arbete framför sig om de någongång ska ta reda på orsaken. Den där människan verkar ju vara ett medicinskt under! 😉

    Lina–> Att vi ska gifta oss tycker jag inte alls låter konstigt, tvärtom, låter det som en mycket bra idé. Vi är som gjorda för varann, det är ju det jag har sagt hela tiden! 😉

  10. Man ska ALDRIG säga att det kunde ha varit värre. För då blir det värre….. Been there…..

  11. Katta –> Det blir inte bara värre – det blir oftast ÄNNU värre.

Kommentera

