Ont i magen…

När jag var liten fick jag alltid höra att om man äter för mycket godis så får man ont i magen.

Nu har jag tryckt i mig tre stycken Twix och sköljt ner det med en kall Cola. Visst, jag kan hålla med om att det kanske är dumt att trycka i sig tre stycken på en gång. En kanske hade räckt, två på sin höjd…

Men ont? Inte då.

Förvånansvärt goda!

Ännu en gammal myt krossas.

Ikväll funderar jag på att käka sega råttor till middag.

Ciao

//S – Man

4 responses to “Ont i magen…

  1. Jävla bra idé! Synd att jag precis har käkat. Jag får ta en kexchoklad till efterrätt innan jag drar iväg på gig.

    Pax!

  2. Ggggggggggggggggnnnhh!!

    Choklad….. Å. Så. Gott!

  3. Vi har ju folk som är köttätare, sen har vi vegetarianer. Men vad är man för något, om man bara äter godis ?.

  4. Rollx — En gottegris. Nöff nöff 🙂

Kommentera

