There’s always a catch…

Det har varit en tung och jobbig helg. Skönt att den är över!

På the Klubben igår, ville en gäst att vi skulle gå hem tillsammans – ögonaböj! Bara jag spelade lite schlager först.

Fan… there’s always a catch.

Nu: tvättstugan – sexigt värre…

150washing_marbo2a-3.jpg

Ciao

//S – Man

12 responses to “There’s always a catch…

  1. Ameh vaff… Det är väl bara att stoppa i öronpluggar och ”bite the bullet”???
    Tänk positivt nästa gång! =)

  2. Ja men va då… sexigt.. ja men det beror väl på hur mycket av kläderna du har på dig som åker in i tvättmaskinen… låter som i en reklamfilm…

  3. Hmm, men man får ju alltid väga för o nackdelar. En schlager är ju trots allt max 3 min lång. Snubben varar väl längre än så? 😉

  4. Var det en kvinnlig gäst?
    Och du tackade nej?

    Då är du kär i Snyggigaste Snyggingen =P

  5. Vaddå ”ögonaböj” å sen säga ”spela schlager först”? Då är det inte ögonaböj. Då är det 3 minuter plus lixom. Då har ögonaböjjet passerat!

  6. Jag är så jävla dryg, haha. FATTADE inte att du hade en ny sida. HAHAH.

  7. Och du tackade nej… fem minuter schlager kan väl de flesta stå ut med. Var hon snygg?

  8. Hahahaaha, det kunde du väl ha gått med på, lite schlager har ingen dött av:)

    Jag skulle vara din värsta plåga om du spelade och jag var ute:)

  9. Ja jävlar – och jag går i motsatt riktning just nu… Har blivit inhyrd att ta hand om extra – super – duper – special – schlagerkvällarna på ett ställe de närmaste veckorna.

    Har till min stora glädje funnit att det aldrig är någon som önskar Evighet. Däremot Främling… och Stormvind…

  10. tvättstuga.. usch ja… skönt att den är klar nu då. 🙂

  11. Jocke –> ”Bite The Bullet” – hehehehe… Jo, kanske.

    Pia –> Jag hade så mycket kläder på mig som du vill att jag skulle ha på mig. 😉

    Torpedo –> Var det en fråga? Självklart vara Snubben längre än tre minuter. I det här specifika fallet såg jag nog för mycket nackdelar… 🙂

    Smiley –> Självklart är jag kär i Snyggigaste snyggingen. Det har jag varit sedan jag såg henne för första gången.

    Nini –>Precis! Hon ville naturligtvis bara utnyttja mig. Först ville hon att jag skulle tillfredställa henne med örongodis och sedan med annat. Uuuuuusch! Jag kände mig billigsomfan.

    Alex –> Trevligt att poletten äntligen trillat ned! 🙂

    Hallon –> Hon var helt ok. Jag såg nog mig själv, ovanpå henne, sjungandes andrastämman i ”fångad av en stormvind”! Kan få vilken desperado som helst att backa 🙂

    Sabina –> ”Plågor” lider jag inte av, så länge de är trevliga och förstående. 😉

    Peter –> Been there, done that – och gör aldrig om. Lycka till! 🙂

    Ylis –> Det är alltid skönt när det är över. Väntar alltid tills innehållet i tvättkorgen har svällt och blivit dubbelt så mycket mot vad som egentligen får plats i den. 😦

  12. SHit jag hade droppat en schlager på studs hehehe. Är inte Abba schlager? Ta nån gammal schlager-disco-dänga med dem då, och sen är saken (skägg)biff. Sorry. 😉

Kommentera

