Många bollar i luften…

Sömntabletterna gör att det dånar i huvudet på mig när jag vaknar. Det låter som om ett helt godståg dundrar fram genom knoppen och den kroppsliga känslan är bakis, utan det där illamåendet då förståss. Konstig känslasomfan.

Hade ju lovat mig själv att inte ta några fler sömntabletter, men valmöjligheterna var till slut helt uttömda. Jag provade det mesta (utom att missbruka sex då… *harf harf*) men lyckades ändå bara sova någon strötimme här och där – helt ohållbart. Nu har jag äntligen lyckats sova 8 timmar två nätter i rad!
Igår var jag helt groggy de första timmarna i Tjårren. Det var en upplevelse utöver det vanliga, vill jag lova!

Tursomfan att det knappt fanns något att göra igår, annars hade jag säkert lyckats skada både mig själv och tagit någon annan med mig i fallet.

Idag är det onsdag, men det kunde lika gärna varit måndag eller torsdag eller långfredag. De enda dagar jag har riktig riktig koll på numera är helgdagarna. Då spelar jag på The Klubben, det vet jag med säkerhet.

Man kan lugnt säga att jag har mer än bara några bollar i luften just nu!

Particlesseriously-impad.jpg

8 bollar samtidigt fixar jag, sen rasar det ihop som ett korthus. Knepigt spel…

Ciao

//S – Man

16 responses to “Många bollar i luften…

  1. Du, kolla på internet efter melatonin, det är kroppens eget trött-ämne, som bland annat finns i varm mjölk och eventuellt i viss hälsokost.

    Alternativt johannesört eller valeriana eller vad det nu heter.

    Sömntabletter är livsfarligt!

    Och jag är rädd om dig.

  2. Men duuuuu!! Inte ta sömntabletter! Funkar det inte med insomningstabletter? Mkt bättre och man blir inte groggy på morgonen. Ger åtminstone 5-6 timmars lugn sömn…

  3. Du… det där låter inget vidare… det är ju bara konstgjord andning och sedan kommer smällen. Du behöver semester… och något att varva ner med. Ta det försiktigt!

  4. Snurremannen, du måste vara rädd om dig! Att ha f ö r många bollar i luften går ett tag, men i längnden… fast det vet du men jag säger det i alla fall.

    stor kram
    KarinC

  5. usche. sömnpiller är jobbiga att ha å göra med, precis som sömnbrist är.. det är bara å hänga i…. jag önskar dig en fin valentindag, kramsomfan på det!

  6. Ffffan, går Tjårren aldrig bort?!

  7. Du vet nog vad du borde göra… lugna ner dig som många andra skrivit och ta en break med bollarna i luften och låta även de vila på ett bord bredvid dig. =)

  8. Bollar in en liten glad …

    Alla Hjärtans Dag hälsning

    🙂

  9. Hej raring!
    Mehvaff? Sömtablett..erna? Snälla..lugn o fin nu, vill ju inte kramas med en blättsäck heller :))

    Allvarligt…att inte kunna vrida ner tempot o få sova råkkar inte i längden, urjobbigt I know!!

    Apropå kramas…undrar om jag törs kramas med en lemur?? För jag hörde igår nånstans, att lemurer gräver ner de sina till halsen i sand för att därefter rensa deras öron…hmm..Liiiite väl kinky huh?

    Kramas å det hjärtligaste denna sista kvart av Valentindagen! Kraaaam/ Munin

  10. Tack!
    Var tvungen att testa om sömnpiller var något för mig, men det var det ju inte. Så hädanefter blir det INGA SUSAIHUVUDET-SOMFANPILLER! Det enda som egentligen hjälper är att rensa bort alla eventuella problem som skapar denna sömnlöshet istället. Stora som små.
    Jag jobbar på det somfan just nu…

    Nu följer tre nätter på The Klubben, då slipper jag fundera över att sova på nätterna iaf.

    Valentinekramarsomfan!

    🙂

    En sista grej bah: Är det hopplöst ute med bockskägg? Getskägg?? (Som snubben på bild #3 eller #4) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d3/Baerte_ohne_text.jpg/250px-Baerte_ohne_text.jpg

    Ehe…

  11. Det är meningen att jag ska tentaplugga nu. Så lägg inte upp några fler såna där beroendeframkallande spel tack… 🙂

  12. Sluta gnäll… 🙂
    Hur långt kom du?

    *Vill veta*

  13. hmm…om jag förstått rätt på allas upprörda kommentarer så bör du inte ta det..ehh..tja jag har inte hunnit igenom din blogg..men jag hoppas att du kan hålla dig på fötterna..men jag ska inget säja..jag tar ju tabletter ibland…fasen..men du..sex kanske vore ett alternativ..*L*

  14. 9 bollar… 225 sekunder!

  15. Å jag som inte har tid nu.
    Skit…

  16. återkom när du ”har tid” att slå mitt rekord… 😉

Kommentera

