En likblek SpongeBob…

Efter ett par hårda veckor och riktiga mastodonthelger – med jobb både dagtid i Tjårren och nattetid på The Klubben, börjar nu äntligen mitt ansikte att återfå sin normala Snubben-form igen.
Liknade mest en likblek SpongeBob i söndagskväll…

Det jag minns av lördagens gig… är inte mycket. Tiden gick fort. Jättefortsomfan. Och jag fick HubbaBubba av hon den vackra vackra.

SnubbeBrossan har flyttat in i sitt nya hus nu. Nej, det har jag inte berättat om tidigare, men han har kämpat och fejjat som bara den de senaste veckorna med att lägga nytt golv, tapetsera och få det iordning. I lördags gick det stOOra flyttlasset.
Vår planering har p.g.a. detta fått skjutas lite grann på framtiden.
”First thing first”, lixom.

De senaste veckorna har därför varit oerhört tunga för min del, men om man ser det i ett längre perspektiv så kommer det att ha varit värt all extra uppoffring.

För mig så är det en självklarhet att ställa upp på mina närmaste till 100% – även om det innebär att förlora en arm, har ju ändå två lixom och de är faktiskt riktigt vassa på att tillverka funktionsdugliga proteser nuförtiden!

Appropå proteser…
Igår märkte jag att svullnaden jag haft (ganska länge…) i min
ena tumme (<–WTF?!) nu har gått ner helt. Troligtvis så har jag haft någon slags infektion i kroppen men att den inte fått en chans att bryta ut, p.g.a. det höga tempot jag har hållt. Det gäller att passa sig nu när man slår av på tempot, så att det inte bryter ut något…

Det känns jääligt gôtt iaf att vi kunnat lägga allt det jobbiga-tunga bakom oss och att jag/vi kan återgå till det planerade igen.
Dags att börja se framåt igen.

Men…
Innan jag tar tag i världen igen tror jag att jag ska ta mig en liten power nap. Bara för att vara på den säkra sidan, lixom.

Later dudes…

Ciao
//S – Man

powered by performancing firefox

One response to “En likblek SpongeBob…

  1. Du kan ju säga till brossan när han behöver golvläggarhjälp att du visserligen inte har tummen mitt i handen, men att du har skitont i den! 😀

Kommentera

