Stängt…

Imorgon håller vi stängt i Tjårren. Helt stängt.
En gemensam vän till oss tog den enkla vägen ut och lämnade oss andra kvar i sticket.

Brossan tänker gå.
Inte jag.
Jag skiter i det.

Pallar inte.

//S – Man

powered by performancing firefox

8 responses to “Stängt…

  1. Tufft. Kram på dej snubbemannen!

  2. Aj.. Du borde ha en stor kram! *kramar*

  3. Det är lika jävligt varje gång sådant händer en polare.

    Hang in there.

  4. Har varit där. Först blev jag ledsen. Sen fick jag skuldkänslor, sen blev jag förbannad, sen blev jag ledsen igen…. Och ännu har jag inte kommit över det, trots att han dog för 10 år sedan. Men jag klarar av det. Det gjorde jag inte förut.
    Och du, om du inte orkar med begravning så gör du rätt i att stanna hemma. Det finns ingen lag på att man måste orka.
    Kram!

  5. Jag beklagar!
    Glöm inte att låta dig känna det du behöver känna.
    Många kramar från Malmö!

  6. Tänker på er.
    Stor kram!

  7. Ja… skit e’re med det.

Kommentera

