Ny CD…

Ikväll stängde vi tidigare på The Klubben. Mycket mycket tidigare än tre faktiskt.
Vissa i personalen ville gå tvärsöver gatan, till Deep, och festa järnetsomfan. Jag valde att åka hem istället.
Har precis färdigställt en entimmes mix som jag tänker dela ut till samtliga imorgon. Man vill ju sprida lite musik och glädje kring sig!!

Misstänker därför att deras besvikelse över att jag inte hakade på ut ikväll istället vrids till ren och skär glädje, då de får min egenhändigt ihopmeckade CD.

Annars så har dagen… passerat.

Ciao

//S – Man

powered by performancing firefox

3 responses to “Ny CD…

  1. jag önskar dig en härlig helg! kramsomfan

  2. Kan vi också få en mix?!? 😉

  3. Hm ,och vi då? Jag håller med Lina!!!!

Kommentera

