Yamm yamm – Sushi…

Hemmameckad Sushi är lättigt bland det godaste krubbet som finns att käka. Vid närmare eftertanke så klår det faktiskt allt annat, by far.
Problemet (?) är bara att det blir så sablarns mycket, och eftersom det är så förbenat svårt att hålla sig ifrån de överblivna 37 bitarna, blir magen oroväckande stor och rund. Min håller just nu på att spricka.

sushi1.jpg
Jäääääälarns i havet vad mätt jag är!
*Pust*

Ciao

//S – uschiMan. HAI!

powered by performancing firefox

8 responses to “Yamm yamm – Sushi…

  1. Jag åt oxå sushi idag! Men bara tre bitar 😦

  2. Du kanske skulle servera Sushi i Tjårren? Kanske skulle bli braksuccé i The Hålan?

  3. Har du lagat för mycket mat igen… 😉

  4. Sushi e gott! Var länge sen jag käkade det!

  5. Well… testa själv att göra sushi för en…

  6. Nu blev jag avundsjuk och väldigt hungrig. Faktiskt.
    🙂

  7. Jag har aldrig ens ätit sushi… än mindre lagat det till mig själv. Vet inte i vilken ände jag skulle börja. 🙂

  8. Ååååh va GOTT! *dräggel*

Kommentera

