Gott gotti gott gott…

Sitter och mumsar i mig en stöddig portion Lasagnette, och det är så jäälarns jääla gott så jag önskar att jag aldrig blev mätt.
https://i2.wp.com/www.menu.it/eng/grafica/foto_pagine/cuoco.jpg

Det blir väl VM i svår paltkoma efter det här.
Men först ska jag ta lite till…

*Burp*

S – Man

2 responses to “Gott gotti gott gott…

  1. Är det en vanlig maträtt? Jag har aldrig hört om lasagnette. Jag googlade på det och såg att det var ngn variant av lasagne men lite enklare att tillaga då man slipper varva utan bara kan stjälpa… Men, hur vanlig är den egentligen?

  2. Nina –> Vet inte om den är särskilt vanlig eller inte. Själv har jag då mumsat Lasagnette i flera år så för mig är den vanlig.
    Lättsomfan att göra dessutom. Bra mycket mindre meck än då man gör Lasagne.

    🙂

Kommentera

