Fredag…

Idag är det fredag, då kan man äntligen supa sig full igen! som en av våra snart f.d. kunder så förnumstigt brukar säga.

Ska jag vara helt ärlig så trodde jag att det var onsdag eller något idag.
Helt ärligt!
Har lixom gått misste om ett par dagar…

Hajja förvånande då, att upptäcka att det faktiskt redan är fredag!
Lite ungefär som då Robinson Crusoe upptäckte fotspåren av en annan människa där i sanden…

Testade att ta mig ett rejält järn igår, mot febern och allt. Tänkte att ”en rejäl jääla stänkare rensar väl ut skiten i ett hujj…”. Det funkade sådär, kan jag meddela… blev nog bara ännu yrare i bollen av det.
Däremot somnade jag helt planenligt som en klubbad säl efter Lasagnetten och har nu slaggat i femton timmar i ett sträck.

Det sägs ju att sömn, trots allt, ska vara den allra bästa medicinen mot vinterkrälsjukan och annat elände.

Mina tidigare sömnproblem verkar således ha gått över…

Ciao

//S – Man

4 responses to “Fredag…

  1. Jag kan helt klart tänka mig värre scenarion än att tro att det är tisdag på en fredag för att sen upptäcka att det faktiskt är fredag (phew)! Grattis… eller va?

  2. Nu är det jag som har feber…
    Smittar det via sms?? Och jag måste jobba imorron också. Själv hela j-la dagen dessutom. Längtar inte!! Men fedag är bra! Särskilt bra om man trodde att det var onsdag och hela halva veckan skulle vara kvar framför en! 🙂
    Skönt att du kan sova igen, det lär du behöva som det verkat!!
    Kram!

  3. Men, skulle du ändå råka hålla dig vaken, så kan jag meddela att du blivit FÅNGAD! Kolla på min blogg så får du veta mer… 🙂

  4. Coxan–> Lyxproblem – jag vet. Har bara såna…

    Lina–> Jag ska försöka att stå låååångt ifrån luren nästan gång vi har sms med varandra. 😉

    Åsa–> Mmm… sen. Ska bara…

Kommentera

