Hämnden är bitterljuv…

Igår var jag benägen att hålla med en av våra f.d. kunder: Snart är det fredag, då kan man äntligen supa sig full igen!

Fick hem ett brev igår från Malmö Tingsrätt, de som har beslutat i konkursen av mitt f.d. skivbolag..
Jag brukar inte fira mina antagonisters motgångar men igår var det verkligen ett sådant läge; de som en gång sökte mitt kära skivbolag i konkurs åker på att betala alla kostnader det medför. Eftersom jag naturligtvis såg till att det inte fanns några tillgångar kvar i mitt bolag, så fanns det heller inte något för dem att få därifrån. Kvar fanns bara en kliniskt välskött bokföring men inga tillgångar.

Bara konkursförvaltaren begär 25.000:-…

Hade det då inte varit bättre att inte spela så himmlarns tuff, och försöka diskutera fram en ekonomisk lösning istället för att ta kål på min lilla baby?!

75:000:- kostade det dem allt som allt, att spela allan brallan och krossa någons visioner och drömmar.

Hämnden är bitterljuv…

Ciao

//S – Man

Kommentera

