Lappen…

Det började med att jag skrev en lapp och satte på väggen vid kassan – for no reason at all egentligen…

Lappen

Sen kände sig brossan manad att svara (härmapa…).

Den andra lappen…

Mitt uppe i denna något torra humor mindes jag en kommentar jag fick för länge sedan som gick ut på att vi verkade lida av svår understimulans, brossan och jag. Såg det inte så då, när jag fick den, eftersom vi var mitt uppe i allt, men nu är jag helt klart benägen att hålla med.

Det saknas något… 

Sitter och fundilerar över vad vi ska sätta tänderna i efter Tjårren. Det får bli vad som helst egentligen, bara inte ett gatukök eller Tjårre igen.
Been there – done that!

En hel jääla cirkus kanske vore en lagom utmaning för våra rastlösa själar… eller en grodfarm?

Fundileringarna går vidare…

Quack!

//S – Man

3 responses to “Lappen…

  1. man är väl understimulerad för jämnan känns det som, det är så med oss rastlösa själar. mycket vill ju ha mer sägs det ju. jag hoppas ni hittar ngt gött att sätta tänderna i. må väl och kramsomfan.

  2. Skaffa en myrfarm. De finns i leksaksaffären. Men glöm för fan inte stänga luckan!

  3. Jordbruk? Presentbutik? Pressgjuteri? Trädgårdsföretag? Åkeri?
    Eller gör helt enkelt en bok av alla dina blogginlägg hittills! Kan slå igenom och då kan du ju kalla dig författare också! 🙂

Kommentera

