Oh ah du e så go änna – här är den!

Så… här är den!
Oh ah, du e så go änna!

Öh…. ursäkta mig men är det detta som horder av folk har Googlat efter den senaste veckan? Man kan inte beskylla Göttlaännaborgarna för att sakna humor iaf.

Ciao

//S – Man

30 responses to “Oh ah du e så go änna – här är den!

  1. var har jag legat begravd någonstans? Finns den att köpa kommer jag att spela den. Hahahha!

  2. Jag har inte bestämt mig vad jag tycker om denna:

    http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU 😀

    Hörde en låt också som heter ”My boobs are OK” (!!!) och har nu insett att det är någon utvikningsbrud från Norge som heter Lene Alexandra. Jag har inte klart för mig konsekvenserna av att spela den. Jag fick en önskning på den i torsdags av en TJEJ och man kan lugnt säga att videon är… lite Slitzig…

  3. haha! den har jag inte hört talas om tidigare men det är ju verkligen parodi på.. tja… allt! 🙂

  4. Peter–> Shit man! Du får sluta skrämma mig med såna hemska låtar… 😉

    Lo–> Ja,lite MarkOOlio lixom, men från förorten då..

  5. Ameh jösses vad var det där!? Nu har jag huvudvärk också… frUKtanSvÄRd!

  6. Vem är det som har gjort låten, den är så grym, haha:)

  7. Kalle –> De heter Jo-Man & Emi och är från Göteborg. Har försökt att Googla på dem men det finns väldigt lite info om dem än sålänge.
    De är tydligen ganska välkända på den svenska latin-scenen och spelas en del på radio såsom Mix Megapol/Radio City Gbg och P4.

  8. Gryyyyym!!!!!!!!!

  9. Man kan besöka hans hemsida http://www.jo-man.com och läsa lite mer om honom.

  10. lololololololol xD så pwn! Gbg 4 life!!

  11. Kungligt! :D:D

  12. HAHA! Det här är helt klart årets sommarhit! Det är ett löfte från mig här och nu!! 🙂

  13. vart kan man tanka låten?

  14. Tyvärr så finns det redan en annan låt som kommer bli sommarplågan 2007. Googla på Laser – Det var en gång en fågel. Där har vi den största potentiella sommarplågan än så länge 😉

  15. Bullen–> Vet inte om den ens är släppt än. Någon som vet om den är det?

    Gabbe–> Ouch! Den låten var riktigt riktigt illa!! 😀

  16. grymmmm !!!!! , detta blir sommarhitten !!! GBG !!!

  17. hahahaha fy fan hahaha, ja gott skratt fick man,
    sicken sjuk låt,
    inget jag kommer att köpa

  18. kommer att bli en sommarplåga och en riktig party låt nice:)…

  19. grym party låt kommer att bli en sommar plåga och många roliga fester till denna

  20. Pingback: Sökmotoroptimerad... « Snubben

  21. va e det med den hyper seriösa videon till en sån här låt?:P

  22. fjortisgrabbar som tror dom vet hur man festar ;D

  23. Hehe det roliga är att dom är 100% seriösa

  24. Tycker att låten är grym!!! Har haft så kul med denna låten i helgen och tro mig att den kommer att bli en sommarlåt!!!

    Göteborg är Bäst!!!!!!!

    Och ni andra som bara tjötar…

  25. tycker om låten!!! Den är så ååå goooo!!!

  26. Oh aaaa, låt mig, stoppa stopppa stoppa beaten… grymt!

    Från en Jo-man Fan!

  27. Tips årets sommarplåga blir ”Secondtunez – Sommaren är här igen” lyssna på den här: http://www.myspace.com/secondtunez

  28. Köööngen av Götet

    Riktigt kung låt faktsikt ! Gött att dra på fullt ljud i bilen på morgonen med morrongänget ! Göteborg som huvudstad !

  29. Götet i mitt hjärta

    så jävla rätt låt!

  30. Hej hej.
    Jag hittar ingenstans att ladda ner denna, någon som vet??? Mvh

Kommentera

