Farväl Falkenberg…

Farväl Falkenberg
Har precis gluttat en timme på filmen Farväl Falkenberg, orkar inte längre.
Maken till sömnpiller får man då leta efter!
Det har inte hänt ett jäääla jota på den timmen jag har glott på’n..

Farväl Falkenberg får därför betyget; en överkorsad morot.

VM i sömnpiller!

Farvälsomfan säger jag bara! Tjaaaadå!!

 

Senare ikväll tänkte jag se 300.
Då ska det väl äntligen bli lite åka av.

Ciao

//S – Man

6 responses to “Farväl Falkenberg…

  1. Men du… du sitter ju och kollar på filmer som knappt haft premiär än ju… 😀

  2. I 300 så blir det garanterat åka… I både fighter och annat 😉

  3. Jag har verkligen svårt för svensk film… den blir lätt så jääääääla bajsnödig. 😐

  4. Du, dra iväg din mail till mig så skickar jag en inbjudan till min blogg. Den är privat från och med nyss…

  5. Jag har inte sett den men Epic Movie förtjänar samma betyg.
    Skriv gärna vad du tyckte om 300, hört så olika åsikter om den, ska spara o se den på bio dock 😀

Kommentera

