Tjacka Disco…

En av mina drömmar: att äga en feting-klubb.

*Klick klick – så kommer man till annonsen*

Om jag hade en sisådär 5 millar över så skulle jag kanske slagit till. Eller så hade jag tjackat ett ställe utomlands istället för de pengarna.

Men håll med om att det är ett kOOlt hak?
För att ligga i ödebygden i Sverige är det snudd på unikt!
På deras hemsida finns det fler bilder.

Ciao

//S – Man

9 responses to “Tjacka Disco…

  1. Och OM det händer så kommer ja å jobbar för dig!

    Glad Påsk stjärnan 🙂

  2. Köp det! Jag kommer och röjer runt! Jag bor ju nästgårds..

  3. Ljussättningen var skitsnygg!

    På forumet där jag skriver har ett riktigt äckel till polare sin före detta arbetsplats:

    USA:s största. Mycket T&A för den som gillar det…

    Och stället dit han har blivit värvad:

    Typ det näst största…

    Jag har absolut sådana drömmar. Men inte med lånade stålars. Men jä-ä-ä vad sugen jag är. Jag hade själv sett till att arrangera R-O-C-K-kvällar med svinbra rock utan att vara förutsägbar en enda kväll. Jag vill ha dit folk som inte önskar Bryan Adams… typ.

    Reggaetema – fullt ut. Vet folk som grejar sånt bättre än jag.

    Hip-hop/r’n’b: tar du det eller? 🙂

    Jag kan ta schlagerkvällar på lilla dansgolvet ibland så slipper du.

    Men jag drar gränsen vid karaoke. Det tar andra.

  4. Jag hade utan tvekan ha hängt vid den baren på helgerna.

  5. Inga probs Peter; Tina & Suss tar hand om Kareoke-biten, så då har vi täckt det. Dessa två har svårt att hålla tyst även i vanliga fall då det spelas ”sjunga med” -musik…

    Och Ajja regerar i baren!
    Och skuggan bara är där

    Sicket gäng!!

    😀

  6. Ja men det är ju kanon! Då är det klart då?!?

  7. Vill du ha en dansare där också??
    Har dansat på bardisk förr så jag kommer inte att göra bort mig… 🙂

  8. Yes, Lina, lite Coyote Ugly-stuk behövs!

  9. Jupp!! Köp det!! Jag sjunger/skrålar/trallar när det behövs!!!

Kommentera

