4 sale…

Eller som jag sa till morsan häromdagen, då hon undrade vad jag ska syssla med nu:
Oroa dig inte morsan. ALLT har ett pris och ALLT är till salu.

Ciao

//S – Man

4 responses to “4 sale…

  1. Hittade hit genom en grön man,,
    men vadå säljer du din morsa?????

  2. Via Yoda?
    Den kanaljen…

    Visst, Snubbemorsan är oxå till salu – kom med ett bud bara! Hon är av gammalt segt virke, är klok som få så hon borde kunna ge en hel del.

    Eller så kan man klicka på Blocketbilden…

    😉

  3. Allting går att sälja med mördande reklam… är det inte så de sjöng om en produkt som jag givetvis inte kommer på just nu.
    Jag är ett hallon som är mer förvirrat än vanligt…;-)

  4. Ja ha men som sagt,, har min egen så jag behöver inga fler,,
    Men har du annat till salu som är av intresse så är det bara att höra av sig

Kommentera

