Starkare glasögon…

Snubbemorsan ringde och lät helt förstörd:

Haaar du fått ett träd över dig, eller var det över bilen? *konstaterar och bekräftar*

Uhh… va?? Nääää…

Jomen… Jag läste ju på bloggen* att du fick ett träd genom takluckan… *Paus* hamnade trädet kanske framför bilen då, eller?

Öhh.. Nej, jag har verkligen inte fått något träd i huvudet, och bilen är oskadd den med! Morsan, har du verkligen läst inlägget om En Vindpust? Vad jag ville förmedla var en skön känsla jag upplevde där och då. En naturupplevelse, helt enkelt!

Jassåjahaja. Får väl byta glasögon nästa gång, kanske…
Annars då, något nytt? Har du hört något…?
*nyfiken i en strut*

Neeeej morsan! Har inga nyheter att berätta. Än.

*Suck*
Morsor

*Jag vet. Det är patetiskt att även JAG har börjat med de här löjliga små stjärnorna, men den här gången känns det berättigat. Snubbemorsan och jag snackas vid nästan varje dag i telefon. Men det är väl annorlunda att läsa det man tidigare snackat om, antar jag..

Ciao

//S – Man

Andra bloggar om: , ,

4 responses to “Starkare glasögon…

  1. Ja jisses… *asg*
    Vad får man när man försöker vara filosofisk och lite djup…?

  2. Vilka nyheter är det hon väntar på då?

  3. Mmm precis min tanke Lina… låter intressant =)Nu blir man ju nyfiken för guds skull….

  4. Tina–> Precis! Skit är bara vad man får…

    Lina & Amalia–> Kan ju ni två fundera på…

    😉

Kommentera

