Orkar inte bry mig…

Nyss hemkommen från en riktig partyhelg.
Slår på datorn, sätter mig ner i skinnfotöljen och slänger upp benen på hyllan som står bredvid – precis som alltid. Skumläser igenom blogglistan – segtsomfan med uppdateringar. Inget att hetsa upp sig för.

Fan, har ni skaffat er ett liv eller?

chenet_chardonnay.jpgHäller upp ett glas J.P. Chenet, som blivit över från helgen som varit, fastän jag inte borde. Det är lättdrucket, så det första glaset försvinner ner i svalget som om det vore vatten. Min kropp behöver egentligen återhämta sig. Det blev en blöt helg. Orkar fan inte bry mig om det nu.

Pallade inte mecka käk idag, så det fick bli Donken, fastän jag inte borde. Donken är inte bra för mig. Svullar i mig och känner hur magen växer och hur fettcellerna börjar dela på sig. Orkar bara inte bry mig.

Har fortfarande ont i magen av allt skratt från gårdagkvällens Schlagt. Att det fortfarande finns de som tar den tävlingen på allvar! Själv orkar jag inte bry mig längre.

Helgen var perfekt. Innehöll det jag önskat mig.
Borde planera in en fortsättning redan nu.
Men jag måste laga min sargade kropp och knopp.
Så.. orkar inte bry mig om det nu.

Ciao

//Sugar daddy

Andra bloggar om: , ,

5 responses to “Orkar inte bry mig…

  1. skönt med en perfekt helg, det hade faktiskt jag med. liv och liv, men det är rörelse! 😀 kramsomfan

  2. Skål.
    Botten upp.

  3. hey SD, skönt att höra att du kom hem ordentligt.

  4. Bry sig kan man göra nån annan dag! 🙂

  5. Vaddå inte borde?????? Vad sa vi om det?! Gör vad du vill, för då är du den du är – och det är den du är vi gillar!

Kommentera

