Hopplös kärlek…

Haft det tråkigt i helgen? Känns det tungtsomfan att inte ha någon att spela gamla 80-tals ballader tillsammans med? Ingen att gå på bio med, fast du gärna skulle ha velat?

Torka tårarna, tjacka pop corn och blås i trumpeten, för Snubben bjuckar på filmunderhållning!

The Dirdy Birdy

Ciao

//S – Man… som Aloe Vera, men kladdar inte.

Andra bloggar om: , , ,

4 responses to “Hopplös kärlek…

  1. Men varför kan jag inte se filmen?;)

  2. Tack!!!!
    Gillade kattens skratt.
    Eh…Aloe Vera?
    Kram

  3. Jag tror att jag en gång förut lovat att bjuda på bio… ska jag göra det igen?

  4. Haha, nu har jag sett den. Tack!

Kommentera

