2 års jubileum…

present.gif

Mitt bloggande fyller två år idag!

Och det var såhär allting en gång började:

Fan vad dumt…

 

Ingenting har varit sig likt sedan dess..

 

Ciao

//S – Man… mycket roligare än en påse nötter

Andra bloggar om: , ,

17 responses to “2 års jubileum…

  1. GRATTISKRAM!!!!!
    Mera blogg från dig! Du gör arbetsdagarna så mycket bättre! 🙂 (eftersom jag står och läser bloggen på arbetstid)
    Det var bra att det var dumt, för det blev inte dumt när det blev så bra!
    eller nåt…

  2. Grattissomfan till min favoritbloggare! Hur firar du detta?

  3. grattis!

  4. Grattis! GU va ja känner mig gammal nu.. HAHA! Som att se småbarn växa upp!

    puss o kram stjärnan!

  5. My man!

    Fan vad gammal du är… jag firar 2 i september…

  6. Grattis!! Själv firar jag två år den 28 maj!! 🙂
    Eller ja..
    JAG är ju lite äldre..
    Men bloggen är snart två..

  7. Nämen GRATIS!!

  8. Meh! Glömde ett T juh! GRATTIS!!

  9. Tackar allra ödmjukast 😀

  10. Grattis!!! 2ÅR =) Tackar för dom och ser fram emot mer bloggande från dig. Äsch slänger in en kramsomfan bara för det är i dag.

  11. hahaha…vilken inledning på bloggandet! koka kastrull på en spi(k)s…liksom.

    grattis som fan

  12. Kul att läsa ditt allra första inlägg!! Hur gick det med spisen och hyresvärden? Fick du pröjsa den? Kram!

  13. GRATTIS SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack och loiv för att du började! För vad skulle jag annars vara beroende av? Inte 17 är det lika kul att läsa andra bloggar inte. Äkta vara ska det vara!

  14. Grattis då rå! Och stor stor kram!

    /KarinC

Kommentera

