Äntligen hemma…

hemma_logga.gifJag vet inte om det var för att kvällens program i sig var så bajsnödigt, eller om jag hade ätit något olämpligt. Men att inreda ett vardagsrum enligt Feng shui , för att få harmoni och balans, var mer än vad min mage klarade av idag, kände jag.

bosse.jpgBosse Rappne är dock alltid värd licenspengen.
Karl är alltid kOOlsomfan!

Han låter sådär härligt knarkig, som om han har röktpå utav bara hellvitte..!
Samtidigt som han ändå verkar ha full koll på alla grönsaker. Imponerande!

All heder åt Boffe!

Ciao

//S – Man                                               Behöver inte ens vattnas..

Andra bloggar om: , , , ,

8 responses to “Äntligen hemma…

  1. Heeeeeej S-man 😉 guess who’s back…. ville bara kika in och se hur du har det. Har saknat dig. KRAAAAAM SOM FAAAAAAN

  2. Tja,frågan är ju vad för slags grönt han odlar mest av!?!

  3. Bosse är cool. Päronträdet han planterade igår är också coolt. Och de små näpna nävorna (?)

    Vad gäller vardagsrummet igår har jag bara en enda fråga… Varför alla dessa gardiner??????

  4. Skönt att se en själsfrände… 🙂 Du alltså, inte newage-idioten med de bajsbruna väggarna…

  5. Sessan–> Välkommen tillbaka! Hoppas att få se dig här fler gånger fr.o.m. nu. 😀

    Natasha–> Du, den killen har garanterat full koll på samtliga grödor 😉

    Emm–> Ja? Varför alla dessa jääla gardiner???

    Käck–> Satt och glodde framför burken och bara skakade på huvudet, när jag fick messet från dig. 🙂

  6. Jag såg inte programmet, har egentligen ingen aning om vad ni pratar om men jag fastnade för Feng Shui. Är inte så insatt men jag hAR inrett mitt sovrum enligt Feng shui, det var i alla fall intentionen. Fast jag har kanske frångått principen något… tror jag.
    /K

  7. KarinC–> Det är lugnt. Jag diggar dig ändå, Karin 😀

  8. katarina johansson

    hur gör man så att ni kommer hem till en?

    P.S jag vet bara hur MSN fungerar

Kommentera

