Halvdant…

Eftersom solen visade sig från sin allra bästa sida igår när jag körde hem, bestämde jag mig för att låta takluckan vara öppen.
Solen förföljde mig från höger sida i flera flera mil.
Det fläktade skönt. Inte för varmt. Inte för kallt.
Perfekt.

Nu är jag solbrändsomfan på höger sida av fejjan.

Jag känner mig inte helt nöjd med det..

//S – Man                                    Bra mycket nyttigare än O’Boy

Andra bloggar om: , ,

9 responses to “Halvdant…

  1. Jissanes vad man blir beroende av dina ord snabbt!
    Låter lite kul med ”Jokerfejs” tycker jag,fast bara jag slipper ha det!(…som om jag hade låtit solen få en chans-HA!)

  2. hehe… ja, men vilket jävla väder det är då! idag ska jag steka varg.

  3. Nu får du hyra en engelsk bil då, så du får jämn färg!

  4. Håller med, mer sol åt folket! (Så att jag kan äckla alla med min nyskaffade solbränna..he he)

  5. Ja men du skulle ju ha vänt efter halva vägen och åkt åt motsatt håll! då skulle du fått jämn färg!!

    och Tina: Solen byter väl inte sida bara för att man kör en engelsk bil heller!!

  6. Själv har jag stått ute hela dagen… ungarna har haft idrottsdag… har en präktig ”bonnabränna”, brunt ansikte, brun hals och bruna underarmar… resten av mig är vit som krita. Det är såååå snyggt!

  7. Eller så kan man ju bara vända och åka tillbaka igen, för att få lika mycket sol på andra sidan.

    Näh…

  8. Ja men hallå!! Det va ju det jag sa ju!! 🙂

  9. Javisst är det problematiskt med öppna/sportbilar! MEN härligt somfan!

Kommentera

