Livsfarligt…

Det är förenat med ren livsfara

att köra bil i stadstrafik de här månaderna. Hur mycket än Koncentrationen är på topp,

vandrar tankarna iväg på heeeeelt andra saker än själva bilkörningen.Man skulle t.o.m. kunna dra till med att man själv är en trafikfara.

Funderar starkt på att lämna bilen hemma fram tills i höst.

Jah..
Det var väl det hela.

Ciao

//S – Man                   ungefär som färsk, nypressad juice.

Andra bloggar om: , , ,

13 responses to “Livsfarligt…

  1. Du blir väl aldrig DISTRAHERAD, hörredu!?

    *s*

  2. Myra–> Närå.. 😀

  3. Minst lika farligt att cykla, tror jag, så var försiktig.

  4. Men då, vad är väl ett par ben? 😉

  5. Malin–> vad är väl ett par ben.. för en singelkille!?! Som valt att vara singel… kanske lite för länge… 😉

  6. Då är det la en utmärkt tillfälle att lära känna ett par ben och ett huvud då?

  7. Malin–> Jo… jag jobbar faktiskt på det.. 🙂

  8. håller tummarna för positivt resultat 😀

  9. Jag är dåligsomfan på sån’t. Faktiskt! Jag jobbarsomfan på’att, så jag undrar egentligen om dina tummar egentligen pallar med trycket?

  10. jag är sjukt envis och ger (nästan) aldrig upp. jag håller tummarna 😀

  11. Malin–> Du är bäst! 🙂

  12. men jag är inte nöjd förrän du lyckats 😀

Kommentera

