IQ Test…

Jag hade egentligen förberett mig för ett inlägg som skulle handla om huruvida min IQ skulle underskrida en hönas eller perhaps piska en illers, men fick snabbt arrangera om för något mera pampigt. Har verkligen ingen koll på såna häringa test..

Here’s my test results:


Klicka för större bild…

Att de dessutom menar att jag fick ett bättre resultat än hela 267%!! av populationen, berättar ju verkligen hur pålitliga dessa IQ test egentligen är.

Vi ses ute i verkligheten, säger jag bara!

Ciao

//S – Man                                                    Smartsomba’fan…. bah’!

Andra bloggar om:

10 responses to “IQ Test…

  1. Lotta (vild-hallon)

    Den var bra du… kläm fram det nu istället. Vad var ditt resultat? 😉

  2. <b>Lotta</b>–> Ehh… nästan 145..

  3. 126 i iq o otroligt kvinnlig (273), hmm alltid lär man sig något nytt *skrattar*…..Jag e ju grym ju *s*

  4. Zindra–> Klart att du är! Alla som är på min sida är grymmasomfan 😀

  5. Jag som bara fick 129, här känner man sig utklassad 😛

  6. Jag tror inte riktigt på det där testet jag… Jag som i vanliga fall är übersmart (hrmhrm) fick lägre resultat än du som i vanliga fall är lite mindre übersmart!
    Näää, skojja bara ju!
    Men om vi springer allt vad vi orkar mot varandra och låter våra huvuden ta smällen så måste det bli himla bra. Då har vi ju slagit våra kloka huvuden ihop! 😛

  7. Alltså. Har de inte gjort något IQ-test på själva IQ-testet? Hur kan man vara bättre än 267% av befolkningen? Eh?

    Själv fick jag 131 poäng och var därmed bättre än 98% av befolkningen. Det kan man ju begripa. Men bättre än 267%? Är du typ från en annan planet?

    🙂

  8. Precis. Nano Nano på er! 😀

  9. Haha, det blir ju nåt galet när man sparar ner det på datorn! *lol*
    Genast fick jag totalresultat 71115 och bättre resultat än 284% av populationen. Så högt hade jag INTE först.
    Men jag klagar inte, det här var roligare att skryta med. 😀

    ( Lilla Ful får stå över. Jag vill inte betala för att bli av med honom! 😉 )

  10. Jag som i Vanliga fall toppar testen På IQ låg lågt här så detta kan nog ses som IQ + EQ + Ordförståelse alltså någon slaggs samlad framställning

    Men annars är jag klart Impad det är inte många som tar sig upp till dessa resultat…
    Big Smail 🙂

Kommentera

