Kvinnlighetstestet…

Var tvungen att kolla min kvinnliga sida genom att göra kvinnlighetstestet.

Varför?
Varför inte?!

Din poäng: 99
Du är kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen.

Jahaja.
Så var det alltså med det.
Jag är neutral och grå.
How swede it is..

Ciao

//S – Man                                                    Så mycket man…

Andra bloggar om:

26 responses to “Kvinnlighetstestet…

  1. 99? Inte av 100 möjliga va?

  2. Jennifer från Göttlaännaborg

    258!

  3. Pingback: 404 - Totally Lost :: Allt är snubbens fel :) :: June :: 2007

  4. Grått är fint…

  5. Shadow –> Näääääe. 99 Av jätteättemånga möjliga. *himlar med ögonen*

    Jenny From Da Block –> Du är inte bara ett geni – du är en riktig kvinna oxå!! 😀

    Emm –> Grå är det nya svarta.. 😉

  6. Lottan (vild-hallon)

    Jag kan ju inte låta bli tester och sådant… jag fick 263 – ”ett praktexemplar av kvinnlighet”. Jo, jag tackar… 😀

    Du kan få ett test av mig… kolla in på http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html
    Där fick jag 131… och just det testet tror jag givetvis stenhårt på. Lycka till! 😉

  7. Lotta (vild-hallon)

    Men vad konstigt det blev där uppe… många mellanslag mellan orden och så fick jag helt plötsligt heta Lottan… Knepigt!

  8. Haha. Sverige och lagom, vet du. 😉

  9. 244 kvinnlighetspoäng.
    ”Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!”
    Undrar jag om det stämmer…?

    Var ju tvungen att prova iq-testet också. Skyller väl på värmen, studentfirandet idag och sömnbristen att det bara blev 120… (himla bra med nåt att skylla på när det inte går så bra)

    Vad får du för poäng på det då? 🙂

  10. Det var väldigt… eh… jag verkar vara lite mindre kvinnlig än andra. Jag fick 173. Jag var en tjejig tjej, fast när jag läser de andras poäng undrar jag…

  11. Haha! Jag fick 275 i kvinnlighetspoäng… och så blev jag kallad praktexemplar.
    ”Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!”
    Och det är jag! =D

  12. 99 poäng? Av hur många? 100? *S*

  13. Din poäng: 289
    Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!
    Trodde så inte att jag var så kvinnlig :O

  14. Poäng: 251
    ojaaaaaaaaa! 😀

  15. Pingback: Kvinnlighetstest / Manlighetstest? « …frÖken fÖrster

  16. fick 319 poäng, men det var nog ingen överraskning. jag är kvinnlig.
    Din poäng: 319
    Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

  17. 299 i kvinnotestet xD

  18. kan ju medela att jag låg på MINUS 58. -.-

  19. Din poäng: 93
    Du är kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen.

    Perfekt – jag känner mig nämligen inte speciellt kvinnlig. Trots att jag är tjej. Så man kan väl påstå att testet är tämligen korrekt. =)

    Hade blivit chockad om jag fått högre poäng, hehe.

  20. Jag gjorde kvinnlighetstestet och fick 283!!!!

    =) Stolt!!!:D

  21. 149 poäng

    Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.

  22. Fick 253 poäng, prakt exemplar av en kvinna, ja,jo, jag tackar jag 😉
    Häftigt test 🙂
    Ha det gött !!!

  23. Din poäng: 145

    Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.

    Hahaha… och jag är kille. Jag antar att min flickvän är mannen i vårt förhållande. 😛

  24. 291 i kvinnlighetstestet ! 😀 ❤

  25. Pingback: Kvinnlighetstest / Manlighetstest? « - Frk F -

Kommentera

