Jag och Calle…

En helt vanlig dag på toppen:

Det är jag och Calle, lixom…

 

//S – Man

Som skivad banan och sylt i filen, fast mycket mumsigare.

Andra bloggar om: ,

2 responses to “Jag och Calle…

  1. Du är en vinnare!

    Nu börjar det märkas förresten vilka låtar som gäller: Fridas ”Dunka mig…”, Rihannas ”Umbrella” och Alex Gaudinos ”Destination” är de jag får höra om mest. Gessles nya singel (tänk på vilka ställen jag spelar på!) har jag inte hört än. Kanske för att jag så sällan lyssnar på radio.

    F’resten: i tisdags fick jag en publik jag inte är van vid, nämligen en hel hög med 18-20-åringar. Det som slog mig var när någon önskade r’n’b och jag började spela lite sådant på runt 90 bpm. Sådant tömmer oftast golvet där jag i regel brukar spela, men här kunde jag nog kört en timma i ett sträck. Förvånad?

  2. Peter–> Att R&B fonkarfett för ynglingarna är ingen nyhet. De är ju först att plocka upp nya trender. Vi gamlingar har ju noll koll på sånt. Så det gäller att verkligen ha koll på vilken ålder som gäller på stället man ska lira på 😀

    Glöm inte bort E-Type’s nya. Den lääär fonkafett för svenne banan & Co. Här går det att höra den.

Kommentera

