Jag funderar på att gifta mig…

ring_1.jpg

Jag är så kär!!!

Ja, så löd överskriften och den efterföljande texten på ett inlägg som jag påbörjade i lördags. Och så ringen då. Denna feta ring. Varför denna RING?!

Det märkliga är att jag inte har en endaste aaaaaning om vem jag syftade på att gifta mig med eller vad jag planerat att skriva sedan!

Jag var iof ute en snabb schväääääng i lördags. Hoppas verkligen inte att jag gav några fagra löften jag inte kan hålla bara.
Ne-ej, kan inte minnas att jag träffade någon speciell heller.

Någon annan som har en aning?

//S – Man
Som ett årgångsvin – blir bara bättre och bättre med åren…

Andra bloggar om: , ,

5 responses to “Jag funderar på att gifta mig…

  1. Vad är det för text på ringen??

    Jag måste erkänna att det sög lite i giftastarmen häromdagen när jag fick se min kusins bröllopsfilm.

    Eller så är jag bara sugen på briljanter….och fest..

    Jaja, oavsett

    Ska vi gifta oss?

  2. Gillar ringen!
    Men kan ju inte direkt påstå att äktenskapet är något som låter tilltalande just nu.*ryser*

  3. Jo… du frågade… och jag sa ja… 😉

    Skoja bara….

  4. Åh jag vill också gifta mig. Ska vi?? haha.. 😉

Kommentera

