IKEA suger fett…

IKEA kan dra åt fanders!

Jag stack ut en sväng till IKEA för att glo på lite kök och annat livsnödvändigt. Det var mycket folk, som vanligt. Mest snorungar, som sprang omkring och lekte och skrek och var allmänt jobbiga. Ja, allt var som vanligt, förutom på en liten detalj..

Alla de där som satt och bytte saliv, klämde och snuskade sig i största allmännhet på parkbänkarna i våras, du vet. Vart de tog vägen sedan?
DE ÄR NU PÅ IKEA ALLIHOP! För nu har de hånglat färdigt, minsann, och ska sätta bo – FLYTTA IHOP!!!

De har numera bytt hångelmarker och smyger omkring, högröda i ansiktena, och smyghånglar bland köksatiraljer och tygavdelningar istället – som om de vore osynliga?!
Jag trodde att IKEA var en fredad zon, men näer’å.

Dessutom så åldersdiskriminerar IKEA hej vilt!
Man får ENDAST beträda bollhavet om man är mellan 5-10 år.

*FNYS*

Ciao

//S – Man
Söt som sylt.

Andra bloggar om: , , ,

13 responses to “IKEA suger fett…

  1. haha. å andra sidan kommer de till IKEA nästa år när de tvingas köpa en egen soffa och ett eget kök, för att förhållandet inte höll. just wait and see!

  2. Enkel lösning på problemet. Surfa in på Ikeas hemsida och kolla in vad allt heter som du ska köpa. Väl på varuhuset letar du upp första bästa dator där man kan kolla upp varorna. Sen på med skygglappar och shoppa loss tryggt medveten om att du vet precis var alla varor är och du slipper yra runt som en höna (som jag brukar göra ehrm…).;-)

  3. Malin–> Jag får trösta mig med det 😀

    Linda–> Men eller hur?! Man ska inte ens kunna shoppa runt helt planlöst längre, ba’fr’att de där sliskpellarna ska hålla på. Man ska behöva gå omkring som en blind, yr höna. Jämmer och elände… 😦

  4. Bollhavet är diskriminerande. Vad skulle hända om någon över tio gick i? Skulle stället blåsa i luften? Eller är de rädda för att de stora skulle kasta bollar på de små? Kanske att de skulle det, men så är det ju redan nu? Jag tycker att ett bollhav för folk endast över 18 borde byggas.

  5. Linda–> De små glinen skulle bergis skrika på sin morsa, som självklart är proffsboxare. Så skulle man få sig så mycket smörj att man inte kunde gå på flera veckor. Nä, fan vet om det hade varit värt det?!

    Tycker helt klart att IKEA borde bygga ett bollhav för oss som är över tio år. Jag menar, VAFF! ska vi annars ta oss till då ens eventuella andra hälft tar lika god tid på sig på IKEA som den gör i klädaffärn?

    Jag bara undrar lixom..

  6. Fucking jävla IKEA

    Och jag kan inte förstå varför de inte kan ha singelkvällar på IKEA? Vore ju värsta grejjen.

    Killen som med stora ögon skulle stå och beundra abstrakt kökslucka är MIN!

  7. Jag håller med Emm. Tills detta införs hälsar jag bara på IKEA på dagtid mitt i veckan. Och då jävlar kör jag på alla som är i vägen!
    /MarKatta

  8. McDonalds har väl med någon sån där form av diskriminering i sina bollhav?

  9. *harkla*

    Ahum. Ibland är du klockrenare än vanligt. Så man skäms… 😉

  10. Jadu… du brukar ju fråga mig om vi ska hångla…
    Ska vi ses på IKEA? 😉

  11. Emm & Katta–> Hade ju kanske varit något det..

    Linda–> Precis. Du hajjar läget. Donken suger fettsomfan den med, bara därför.

    Linda–> Om man, som du, har med Vinnie att göra så har jag faktiskt full förståelse för att det ”bränner till” lite titt som tätt. Det är ok så länge det sker vid ”upphittat”, ”Fyndhörnan” eller ute på lagret. 🙂

    L8–> Ja?! Varför inte? 😉

  12. Möbler är bra och hångel är bra. It’s all good =)

  13. Personligen väntar jag på en rapport från regeringen som stödjer det jag länge misstänkt: att det råder ett kraftigt överskott på fjortisar och hånglande par på offentlig plats, samt att avskjutning av populationen är en nödvändig åtgärd för att få bukt med problemet. Jag är gärna med och skramlar till skottpengar!

Kommentera

