Vaken…?

Är du vaken vid 11-snåret?

Jahahaa-a-‘rå. Jajjamensan. Inga problem, sörru.

Bra, då ringer jag då! 🙂

Så jättevaken så…

Ciao

//S – Man
Känner John Blund. Väldigt väl.

Andra bloggar om: , ,

6 responses to “Vaken…?

  1. Men så söt… smälter ju här. 😉

  2. Och ja… jag har alldeles för mycket tid just nu.. har nog aldrig hänt mig förr. Får nog ta upp bloggen igen så jag håller mig sysselsatt…;-)

  3. Gud så jag skrattade….
    Så söt så man dör!
    VILL HA!!!

  4. Vilken sötnos..helt klart sitter han på föreläsning 😉

Kommentera

