Kombo…

Jag har haft ont i huvudet hela dagen idag.
Dumt.

Har inte bestämt mig än om det var fr’att jag drack ett par glas vin igår kväll, eller fr’att jag slog i huvudet hårtsomfan! i ena sängstolpen när jag skulle gå och lägga mig, eller om det var fr’att jag drömde om Iprenmannen inatt..

Det allra troligaste är att det är en kombo av de tre.

ipren_man.jpg

Ciao

//S – Man
Tänker ofta efter… efter.

Andra bloggar om: , , , , ,

9 responses to “Kombo…

  1. Kombo av de tre?Du kanske borde testa Treo då?

  2. skallebank…usche..hoppas det är bättre idag. jag hade också ont i skallen igår, mycket märkligt.. måste ha varit något jag drack. 🙂 kramsomfan

  3. Lägger en sval hand på din panna… 😉

  4. Jag vaknade med huvudvärk idag, beror sannolikt på ett enormt sockerintag under gårdagen på ett barnkalas… Frukost botade min huvudvärk. Mat är ett bra botemedel i kombination med värktablett.

  5. finns något sorts svar på din kommentar.

    krya på dig!

  6. Usch. Bara tanken på Ipren.mannen ger mig huvudvärk!

  7. Jag trodde Iprenmannen botade huvudvärk…! 😉

  8. Ipren plus vatten plus säng plus omtänksamhet är lika med frisk.

  9. 😀–> Löv and affection+säng+omtänksamhet+*klappar på*+säng+och sånt = frisksomfan fort.

    😀

Kommentera

