Beauty or brains…

//S – Man
Humorkillen…

Andra bloggar om: , ,

6 responses to “Beauty or brains…

  1. Smart tjej….

    En annan fråga..
    Är Snubben = Snurre?

    Och nu är jag på G igen som du såg 🙂

  2. Jag är blond… men jag är faktiskt smart(are)! 😉

  3. Emm–> Yupp.

    L8–> Du är ett geni! 😀

  4. Därmed bevisat… Jag står för ”brain”… och låt andra stå för ”beauty”… för jag har definitivt inte fått kombinationen. 😉

  5. Beauty AND brains… 😀

  6. Måste man välja..? Fan också…

Kommentera

