Hoppig…

Idag har jag endast ätit en hamburgare. Det är det enda jag har ätit som innehåller spår av näringsämnen. Har känt mig Hoppig idag!
Resten som jag har tryckt i mig:

Chips
Godis
Glass
Chokladkaka
Glass
Ostbågar
Kaffe
Glass
Cola light (man vill ju vara liiiite ”nyttig”…)
Och en glass.

Har känt mig pigg och Hoppig hela dagen. Ja, sprallig lixom.
Jag verkar ha tröttat ut mig helt p.g.a allt hoppande idag, för nu känner jag mig hängigsomfan och trött igen.
Det var likadant igår kväll; jag tuppade av redan klockan tidigt i soffan, framför Aktuellt (<–för höga vuxenpoäng, jag vet..).

Ikväll har jag tänkt hålla mig vaken tills… tills lite senare.
Vill ju inte gärna bli Hoppig imorgon oxå.

Och så har jag ätit glass idag oxå, skrev jag det?

Ciao

//S – Man
En jäkel på Små grodorna..

Andra bloggar om: , , , ,

5 responses to “Hoppig…

  1. Jo… det var en diet som heter duga… förstår att du varit hoppig idag, din blodsockernivå måtte ha nått rekordhöjder idag. 😀

  2. Om du fortsätter med den där dieten så lär du snart bli rullig istället för hoppig… 🙂 Men fan så gott det låter!!!

  3. Oj, akta dig! En mening som verkar lite väl orealistisk att komma från mig. Drottningen av sötsaker och onyttigt ätande/drickande. Men jag har ju åkt på magkatarr nu och jag misstänker (av någon underlig anledning?!!) att det har litegrann med ovanstående produkter att göra…! Be careful! (Men inte övernyttig, förstås!) 😉

  4. Jag tycker det låter som du fått med hela kostcirkeln och att du därför ska vara stolt över din allsidig diet.
    Jag är helt, eller så säker man kan bli på att ostbågar innehåller spår av fibrer. *L*

  5. Jag undrar jag… om det inte finns en del kalcium i glass oxå?!
    I så fall är det ju rena rama hälsokosten!

    😀

Kommentera

