Doftblock…

Satt precis och ”funderade” lite över några väl valda reklambroschyrer.

Jag vet inte vad du föredrar, men jag låter gärna all reklam från Siba, OnOff, Netto, El Giganten, Claes Ohlsson o.dyl. ligga kvar i reklamkorgen. Sånt som är lite lattjo och ballt, som man egentligen inte har råd med och som eggar ens fantasi lite. Blir bara stressad av allvarliga Ikea-kataloger och sånt i såna lägen.

Där satt jag och planerade alla prylar som jag lättigt skulle inhandla någonannan dag:

En väääääärstingdator från ElGiganten för endast 15.000 pix on sale – Buy now! – Sure thaaaang baby, bring it on!!

En 42″ LCD TV från SIBA för ynka 23.000 spänn? Huhuhuhu-hu. Kör HEM den på rotmos, för böveln! Du, ta TVÅ! En till muggen oxå..

23 ½ kilo makarOOner från Netto, samt att man får ett helt jääla golf set på köpet OCH! ett par sockar som matchar makarOOnerna! It’s a M-F bargain! Gihihihiv it to me!!

En handfläkt från Claes Ohlsson, som fläktar så hårtsomfan att den tar kål på flugor, mygg och annat elände – f.ö.r. e.n.d.a.s.t. 24.90 Bagis!?!?!? Jag tar fyra!

Det är ungefär när jag kommit såhär långt i mina drömmar som jag bryskt blir varse att jag nog… *sniff* egentligen *uääääck* borde investera i ett familjepack Doftblock istället.

doftblock.jpg

Ciao

//S – Man
Även kallad Eau de Mumma

Andra bloggar om: , , ,

5 responses to “Doftblock…

  1. Alltså,finns doftblock med Snubbendoft att köpa egentligen?

  2. Natasha–> Tveksamt egentligen. Men det sägs att jag luktar Mumma. Så man kanske kan ha mig ståendes i något hörn och dofta gott. Jag skräpar ju mest bara omkring annars.. 🙂

  3. Du kan ju samtidigt hålla i en glödlampa så blir du ännu mer funktionell!
    Doftljus…. 🙂

  4. Lina–> Precis! Och om jag står såhär ut med ena armen *visar* så kan man hänga radio- eller TV antennen där. jag kan då justera mottagningen utan att man behöver resa sig ur soffan.
    Nu börjar vi snacka Multifunktionell Snubbe!!

    😀

  5. tjugetre å ett halvt kilo mackisar?

    .. suck.. varför får aldrig jag sån rolig reklam..?

Kommentera

