Jag skiter i allt…

Sitter här och väntar in 12-slaget.

Har stängt av- och ute allt, förutom att datorn är på – heh…
Jag har hört att vin skyndar på saker och ting, så det dricker jag.
I övrigt så skiter jag i det mesta just nu.

Nu är det bara en timme kvar…

//S – Man
Rebellen…

Andra bloggar om: , , ,

2 responses to “Jag skiter i allt…

  1. Grattis! Hade gärna firat in dagen med dej men vissa av oss måste ju sova också;)

  2. Sorry E, att jag plockade bort min kommentar. Men den var för destruktiv. jag håller dig sällskap här ändå. 🙂

Kommentera

