Ett rosa…

Nu har jag tre stycken Rosa, ett Blått och ett Grönt glas…
glas1.jpg

*Buuuurp*

//S – Man
Mättsomfan!

Andra bloggar om: , , , ,

7 responses to “Ett rosa…

  1. Får man inte välja färg själv?

  2. Hahaha Att du bara orkar!

  3. Hahaha. Att du orkar!

    ( Kan du inte hyra in ett gäng ungar. De brukar ääälska mackedonkan. 😉 )

  4. Röv!

    Jag har bara ett blått….

  5. Hmmm…det är väl inte supersize me effekten du är ute efter och glasen bara ett svepskäl? =)

  6. Nini–> Jo, men det är tydligen fel på några signaltrådar i min hjärna så jag glömmer hela tiden bort vilka färger jag redan har..

    Amalia–> Nu förstår jag nog inte riktigt hur du menar. Skulle jag alltid ha en baktanke i allt jag gör, menar du? Är det så, är det så, är det så?! 😉

  7. Kan jag få fundera på det? 😉

Kommentera

