Väder…

vader.jpg

Ja?!

Å.S.K.A.

H.A.G.E.L.

&.

D.R.I.V.I.S.

Hade vi några frågor på det?

//S – Man
Blötsomfan

Andra bloggar om: ,

14 responses to “Väder…

  1. Dax att boka en resa kanske?

  2. Jag vill ha SOL… nu… genast… med en gång!!!

  3. visst är det tröttsamt.. igår var jag på skansen, då var det sol och olidlig hetta. idag åkte vi ut i skärdgården; regn. jag börjar hata den här sommaren!

  4. Det är hur mysigt som helst 😀

  5. …och snart är det höst. Tur att man har en greklandsresa i september att se fram emot.

  6. Snart–> Mmm. Det är det nog. Senare i höst sticker jag.

    L8–> Jag med.

    VK–> Join the club.

    M–> Har du gått och blivit kär, Malin, eller vad är det med dig? 😉

    Cliff–> Grekland senare i höst låter som en bra planering. Inte lika varmt och en massa plats på gatorna p.g.a. alla som gått åt i värmen, tidigare i sommar 😮

  7. Haha, något sådant skulle aldrig falla mig in 😀 Jag råkar bara vara mycket förtjust i regn och snö. Letar stövlar i affärerna och drömmer mig bort till vintern.

  8. För övrigt läser jag absolut inte bloggar. Jag ska bara… 😉

  9. M–> Näjuste ja, du har ju viktigare saker för dig än att blänga i bloggar hela dagarna. Som att jobba och sånt.. 😮

  10. Jamenvisst, äter vindruvor och riskakor och dricker latte och sådana där jobbiga saker. Jag försöker avbloggifiera mig, men det är la tur att det inte är dags för utvärdering än 😉

  11. M–>Är du från vettet på riktigt!?! Du ska väl inte avbloggifiera dig heller.
    ‘t igen! bloggifiera dig, för böveln!!
    Annars blir det aldrig någon ordning på dig, människa.

    😀

  12. Haha, tror du inte att det går utan bloggen?

    Vi kan säga så här. Jag bloggar (mer än gärna, ehum), men i så fall vill jag se en bild, så vi bloggläsare kan få göra en bedöming av likheten med Ljungerg. Okej? 😀

  13. Sånt där kallas utpressning, M, men det visste du säkert redan.
    Jag ska bli publik hade jag tänkt, har redan planerat för det. Inte riktigt än bara.
    Men vem vet; jag kanske lägger ut lite teasers i form av ett pussel eller nåt.

    Jag tycker absolut att du ska börja blogga igen.
    På WP.

    🙂

  14. Fantastiskt! Då behöver jag inte börja blogga igen 😉

Kommentera

